Subject: Teade üürilepingu tingimuste muutmise kohta
From: "Riigi Kinnisvara AS" <[email-masked]>
To: "Justiitsministeerium"
Date: Fri, 14 Mar 2025 11:22:50 +0200

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere

Edastame Teile Riigi Kinnisvara AS-i dokumendihaldussüsteemi kaudu 
dokumendi.

Juhul, kui dokument ei avane, siis palun andke sellest teada aadressile 
[email-masked] <mailto:[email-masked]> .

Lugupidamisega

Riigi Kinnisvara AS

tel 606 3400

[email-masked]

Tartu mnt 85, 10115 Tallinn

 <http://www.rkas.ee> www.rkas.ee

 <http://www.rkas.ee/>

*** KONFIDENTSIAALSUSHOIATUS*** Selles e-kirjas sisalduv teave (kaasa 
arvatud manused) on mõeldud ametialaseks kasutamiseks ning seda võivad 
kasutada vaid e-kirja adressaadid. E-kirjas sisalduvat teavet ei tohi ilma 
saatja selgelt väljendatud loata edasi saata ega mistahes viisil 
kõrvalistele isikutele avaldada. Juhul, kui Te olete saanud käesoleva 
e-kirja eksituse tõttu, teavitage sellest kohe saatjat ning kustutage e-kiri 
oma arvutist.